فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه شهید جوزعلی نجفی حق بزرگی بر گردن جامعه دارد، گفت:خیلی از موفقیت‌ها و عبور از بحران‌ها را مدیون شهیدانی همچون نجفی‌ هستیم.

مراسم پاسداشت شهید جوزعلی نجفی در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  سردار جمال شاکرمی در مراسم پاسداشت شهید جوزعلی نجفی که در محل دانشگاه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از جوزعلی نجفی تجلیل از حماسه ماندگار و یک جریان حماسه ساز است.

او افزود: شهید جوزعلی نه تنها یک الگو تمام عیار بود بلکه در زمان جنگ تحمیلی با تشکیل گردان عشایر منطقه، حماسه بزرگی خلق کرد که حتی نسل جوان امروزی شناخت کاملی از وی پیدا کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: شهید نجفی با اهداء خون خود توانست درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کند.
سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: این شهید تمام موجودیت خود را به صحنه آورد و از کیان ایران اسلامی جانانه دفاع کرد تا مردم بتوانند با امنیت و آرامش زندگی کنند.


فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام  افزود: فداکاری امثال جوزعلی نجفی‌ها مستندی از عاشورا است، عاشورای که در نیم روز اتفاق افتاد، اما در تاریخ نام و جانفشانی آن‌ها تلتو می‌کند و در تاریخ ماندگار خواهد شد.


سردار شاکرمی با اشاره به اینکه برگزاری این پاسداشت صحبت از یک شخصیت نیست بلکه صبحت از ابعاد یک شخصیت ماندگار است که تمام تفکرات را دور خود جمع کرده است،  بیان کرد: این شهید روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و هرگز ادعای نداشت و خدمات آنچنانی از ما دریافت نکرد، بلکه تمام سرمایه خود را به میدان آورد تا نام اسلام و آوازه انقلاب در جامعه جهانی طنین انداز شود.

 

انتهای پیام/ع

مراسم تجلیل از شهید جوز علی در دانشگاه ایلام

برچسب ها: شهدا ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.