سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از مسابقات کشوری تنیس کنگره ملی امام خمینی (ره)

مدیر برگزاری مسابقات کشوری تنیس کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) از استقبال ورزشکاران خبرداد.

امینی فر مدیر مدیر برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی آزاد مردان کشور جام «آترون» در اراک از برنامه‌های ورزشی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از استقبال خوب ورزشکاران از این مسابقات خبرداد.

امینی فر افزود: مسابقات به صورت تک حذفی است و، چون این مسابقات در رنکینگ کشوری تنیسور‌ها تاثیردارد با استقبال خوبی مواجه شده است.

او اضافه کرد: در پایان این مسابقات به رنکینگ کشوری نفر اول ۱۵۰ امتیاز به رنکینگ نفر دوم ۱۰۰ امتیاز و به رنکینگ نفرات سوم به صورت مشترک هرکدام ۶۰ امتیاز اضافه خواهد شد.

علیرضا قیصری رئیس هیأت تنیس استان مرکزی هم *** گفت: مسابقات تنیس قهرمانی آزاد مردان کشور جام «آترون» از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۲۷ شهریور ماه به مدت یک هفته در زمین اختصاصی تنیس مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

قیصری افزود: در این مدت استان مرکزی وشهرستان اراک میزبان ۴۱ ورزشکار از ۸ استان مرکزی، تهران، قم، اصفهان، کرمان، زنجان، آذربایجان غربی و مازندران خواهد بود و مسابقات به صورت دو جدول مقدماتی و اصلی انجام می‌شود وشروع مسابقات از روز شنبه بیست و سوم است.

حسین آبادی سرداور مسابقات تنیس قهرمانی آزاد مردان کشور جام «آترون» در اراک است.

اوایل تیرماه هم مسابقات تنیس مردان استان مرکزی با شرکت ۳۰ ورزشکار از شهرهای این استان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

۲۳۰ ورزشکار سازمان یافته در ورزش تنیس استان مرکزی فعالیت دارند.

انتهای پیام / ج

شروع مسابقات تنیس جام «آترون» از روز شنبه بیست و سوم در اراک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.