نایب‌رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

ارز در اعزام بازیکنان به مسابقات برون مرزی خلل ایجاد کرد

نایب‌ رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: شرایط اقتصادی و ارزی کنونی کشور، اعزام بازیکنان را برای رقابت های ورزشی بین المللی و تورنمنت های برون مرزی با مشکل و دغدغه مواجه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فاطمه کیوانی نایب‌ رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: با توجه به نوسانات ارزی در کشور برای اعزام بازیکنان به مسابقات برون مرزی با معضل روبرو هستیم.

نایب‌ رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور افزود: در تلاش هستیم تا مساعدت و همکاری شورای برون مرزی را جلب کنیم تا بتوانیم بازیکنان مستعد را همانند سال های گذشته به تورنمنت‌ های مختلف اعزام کنیم.

کیوانی اضافه کرد: برگزاری اردوها توام با اعزام بازیکنان به مسابقات و حضور آنان در پیکارهای جهانی و بین المللی می تواند در تسریع روند رشد بازیکنان بسیار موثر باشد.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور بیان داشت: با همه مشکلات در ورزش، تعداد بازیکنان در مقاطع نونهالان، نوجوانان و جوانان رو به رشد است و همسو با ارتقای کمی، سطح کیفی مسابقات نسبت به گذشته بسیار بهبود یافته است. همچنین با ایجاد انگیزه در بین علاقمندان ورزش تنیس روی میز، تعداد این ورزشکاران در حوزه بانوان رو به رشد است.

وی ادامه داد: این فرصت بسیار مطلوبی برای ورزش تنیس روی میز به شمار می رود و امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون بتوانیم از این پتانسیل ها و فرصت ها در راستای توسعه این ورزش بهره ببریم.

کیوانی با اشاره به این که طی سال های اخیر اردوهای تدارکاتی به طور مرتب برای بازیکنان تدارک دیده شده، اضافه کرد: برگزاری این اردوها منجر به بهتر شدن شرایط تیم ملی تنیس روی میز بانوان در پیکارهای برون مرزی شده و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در رقابت های بین المللی و جهانی بدرخشند.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در مورد میزبانی استان مرکزی در مسابقات ورزشی کشوری نیز تصریح کرد: مرکزی از جمله استان‌های کشور است که در میزبانی مسابقات در همه رشته ها زبانزد شده و بر همین اساس اکثر فدراسیون های ورزشی تمایل دارند اراک برای میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی انتخاب شود.

انتهای پیام/ب

مشکلات اعزام بازیکنان به مسابقات برون مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.