سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدانی‌ها ۱۵ ایستگاه صلواتی در عراق راه اندازی می کنند

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین همدان گفت: زائران استان همدان ۱۵ ایستگاه صلواتی در عراق راه اندازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی بادامی، مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین همدان افزود: بر اساس آخرین آمار، زائران استان همدان  ۱۵ موکب در عراق دایر می‌کنند که یکی از ایستگاه‌های صلواتی به کار‌های فرهنگی می‌پردازد.

او با بیان اینکه ستاد مرکزی اربعین  در حال صدور پروانه این موکب ها است ادامه داد: برای جانمایی موکب ها با مسئولان کربلا در حال رایزنی هستیم و تاکنون مکان ها به صورت رسمی اعلام نشده است.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکتهای مردمی ستاد اربعین همدان با اشاره به اینکه ۱۱۰ دستگاه خودرو موادغذایی، وسایل، تجهیزات و اثاثیه موکب ها را از همدان به عراق منتقل می‌کنند ابراز داشت: مردم شهرهای همدان، بهار، رزن و مریانج متقاضی راه اندازی موکب در عراق بودند.

بادامی افزود : با توجه به گرم بودن هوا یکی از نیازهای اصلی زائران اربعین، آب آشامیدنی و یخ است که امید می رود مردم مومن و خداجوی این استان بخشی از نذرهای خود را به تامین این اقلام اختصاص دهند.

انتهای پیام/غ

 راه اندازی ۱۵ ایستگاه صلواتی در عراق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.