سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی کشور؛

با تکیه بر توان داخلی می‌توانیم مقابل تحریم‌ها بایستیم

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سفر اراک گفت: با تکیه بر توان داخلی می‌توانیم مقابل تحریم‌ها بایستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت: اکنون در دوران اقتصاد مقاومتی و رونق تولید هستیم و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی می‌توانیم مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن ایستادگی کنیم و این تحریم‌ها را به فرصت برای پیشرفت تبدیل کنیم.

حیدری افزود: پس از انقلاب کشور در زمینه‌های موشکی، هسته‌ای، نانو، تکنولوژی و سایر بخش‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و با تلاش بیشتر مردم و مسئولان قطعا می‌توان در این مسیر تعالی با سرعت بیشتری حرکت کرد.

او اضافه کرد: نتایج حاصل از پژوهش‌های اساتید و دانشجویان باید در اختیار مسئولان اجرایی کشور قرار بگیرد تا از منابع عظیم خدادادی که در اختیار کشور است به صورت مطلوب استفاده کنیم و از خام فروشی منابع کشور جلوگیری به عمل آید.

روحیه خودباوری افکار کارآفرینی و اشتغال باید در دانشگاه تقویت شود

کلانتری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اراک هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اینکه دانشگاه مبدا تحولات جامعه است گفت: روحیه خودباوری افکار کارآفرینی و اشتغال باید در دانشگاه تقویت شود و محیط دانشگاه باید کاملا پویا و علمی باشد.

کلانتری به برنامه‌های خود در دانشگاه آزاد اراک اشاره کرد و افزود: در این دوره جدید مدیریتی قصد داریم روحیه کارآفرینی را تقویت کنیم و در حوزه‌های فرهنگی آموزشی پژوهشی باید خلاقانه‌تر عمل کنیم.

او اضافه کرد: ارتباط با بخش‌های صنعتی و کشاورزی از اولویت‌های جدید دانشگاه محسوب می‌شود و همچنین باید متناسب با بازار رشته‌های جدید ایجاد کنیم.

در مراسمی با حضور اساتید و دانشجویان حسین کلانتری خلیل آباد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی اراک معرفی از خدمات عباسعلی حیدری رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی اراک قدردانی شد.

حسین کلانتری خلیل آباد دارای مدرک دکترا در رشته برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران است و مدرس دانشگاه‌های تهران، علم و فرهنگ، هنر تهران، یاسوج، آزاد تهران مرکز، تهران غرب و آزاد یزد و جهاد دانشگاهی بوده و طرح‌های پژوهشی متعددی در استان‌های مختلف کشور را با کسب رتبه‌های برتر انجام داده است.

عباسعلی حیدری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم شهریور ماه ۹۶ مدیر گروه وقت ارشد فقه و حقوق دانشگاه آزاد اسلامی اراک بود که با حکم فرهاد رهبر رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی کشور، ریاست دانشگاه آزاد واحد اراک را برعهده گرفت و برجای علیرضا نظام آبادی رییس اسبق دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک نشست.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.