معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد کشور در اراک گفت: باید آخرین دستاورد‌های علمی در حوزه علوم انسانی و هنر به روزرسانی شود.

باید آخرین دستاوردهای علمی در حوزه علوم انسانی و هنر به روزرسانی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی کشور در نشست هم اندیشی علوم انسانی و هنر اساتیددانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: باید آخرین دستاورد‌های علمی در حوزه علوم انسانی و هنر به روزرسانی شود. 

حجت الاسلام خسروپناه افزود: باید در دانشگاه‌ها به دنبال تحول و رشد علمی بیشتری بخصوص در رشته‌های علوم انسانی و هنر باشیم که این امر نیاز به، بروزرسانی علوم دراین زمینه دارد.
 
وی اضافه کرد: بر اساس مطالعات و پژوهش‌های انجام شده به منظور ارتقاء علمی در این گروه‌ها باید تغییر در علوم انسانی و هنر و مبانی این علوم ایجاد شود و این امر مستلزم اگاهی داشتن از مکاتب علوم انسانی در دنیا است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد با چالش حضور دانشجو در بیشتر رشته‌ها مواجه است که برای رفع این نقیصه باید بدنبال تحول و ارتقا علوم در رشته‌های دانشگاهی باشیم.

حیدری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک هم در این نشست گفت: ایجاد معاونت علوم انسانی و هنر یک پیام روشن برای جامعه دانشگاهی دارد و در راستای تعالی بخشی به حوزه علوم انسانی و هنر و استفاده از ظرفیت‌های این دو رشته باید گام برداریم.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد کشور در اراک درباره علوم انسانی و هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.