سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی در سوریه با کمک خارجی پهپاد‌هایشان را مونتاژ می‌کنند

سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد بررسی‌ها نشان می‌دهد گروه‌های تروریستی در سوریه با کمک خارجی پهپاد‌هایشان را مونتاژ می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، «ایگور کوناشینکف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد گروه‌های تروریستی در سوریه با کمک خارجی پهپاد‌ها را مونتاژ می‌کنند.

ایگور کوناشینکف در این باره گفت: بررسی لاشه پهپاد‌های متعلق به گروه‌های تروریستی که پیش از این در نزدیک پایگاه روسی حمیمیم در سوریه سرنگون شده بودند ثابت کرد مونتاژ این پهپاد‌ها با کمک‌های خارجی بوده است.

وی گفت: «در مطالعات و بررسی‌های کارشناسان ما روی برخی از این پهپاد‌ها مشخص شده است مونتاژ این‌ها برنامه‌ها و شیوه‌های خاص خود را دارد، اما آنچه در این زمینه آشکار است اینکه کسانی که این فناوری را در اختیار دارند به گروه‌های تروریستی کمک می‌کنند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: «این اتفاق فقط تهدیدی برای پایگاه‌های نظامی نیست بلکه تهدیدی برای اهداف غیرنظامی نیز به شمار می‌آید. تاکید می‌کنم کارآمدترین وسیله برای مقابله با این نوع پهپاد‌ها سامانه‌های نوین دفاع هوایی پانتسیر اس ۱ و تور ام ۲ است که ما آن‌ها را در اختیار داریم.»

آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای غربی از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی هستند و آنان را حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.