سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته امداد بیش از هزار فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۲۷۳ فرصت شغلی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در ۶ ماهه نخست امسال توسط کمیته امداد در این استان ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) رمضان پودینه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آموزش‌های مختلفی در قالب کارآفرینی، مهارت‌آموزی، حرفه‌آموزی و مشاغل خانگی توسط کمیته امداد امام (ره) در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: هزار و ۲۸۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه نخست سالجاری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامه اساسی این نهاد در بحث اشتغال توانمندسازی اقتصادی خانوار‌های تحت حمایت است افزود: هر مددجویی که مهارتی را فرا می‌گیرد در صورت کسب گواهی‌نامه مهارتی و واجدالشرایط بودن می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نیز بهره‌مند شده و وارد عرصه اشتغال شود.

او بیان کرد: مددجویان تحت حمایت در مراکز فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان آموزش‌های لازم را در حوزه کسب و کار فرا می‌گیرند.

پودینه تصریح کرد: تمامی رشته‌های آموزشی متناسب به بازار کار، استعداد و علاقه مددجویان تحت حمایت با اولویت آموزش‌های عملی اجرا می‌‍‌شود.

او افزود: این طرح‌ها در بیش از ۱۵۰ رشته شغلی و در زمینه‌های مختلف مانند صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری، شیلات خدمات و حمل و نقل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ع

بیش از هزار فرصت شغلی در کمیته امداد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.