سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مادر باردار با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: زن بارداری که دچار درد شده بود با استفاده از بالگرد اورژانس هوایی به مراکز درمانی سنندج منتقل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سعدالله اسماعیلی مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ظهر امروز در تماس یکی از مسئولان درمانگاه روستای حسین آباد در محور سنندج دیواندره مورد حادی از درد مادر بارداری در این روستا گزارش شد.

او افزود: این مادر ۲۳ ساله با گراوید یک (نخستین بارداری) و هفته ۴۱ بارداری اهل روستای 'تازه آباد' بود که به تشخیص مامای مرکز و کارشناسان درمانگاه روستای حسین آباد به اعزام سریع به مراکز درمانی نیاز داشت و انتقال زمینی وی ممکن بود خطراتی برای زن باردار و جنین او داشته باشد.

اسماعیلی گفت: با توجه به شرایط حاد این زن باردار، بالگرد اورژانس هوایی از مرکز استان به محل اعزام و بیمار در کمترین زمان ممکن به بیمارستان توحید سنندج منتقل شد.

به گفته او، این زن بارداری پس از انتقال هوایی به بیمارستان توحید سنندج با آموبولانس به واحد زنان و زایمان بیمارستان بعثت منتقل شد.

اورژانس هوایی کردستان از سه ماه قبل در استان راه اندازی شده و تاکنون چندین ماموریت هوایی را با موفقیت انجام داده است.
روستای حسین آباد در ۴۵ کیلومتری شمال سنندج و در مسیر جاده سنندج دیواندره قرار دارد.

انتهای پیام/ز

زن باردار به بیمارستان منتقل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.