سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی:

محموله دام زنده وارد بندر کاسپین شد

معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی گفت: محموله دام زنده با یک فروند کشتی وارد بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امین افقی معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی امروز گفت: ۴۵۰ رأس گوسفند زنده از قزاقستان با یک فروند کشتی وارد بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی شد.

اوبا بیان اینکه، ارزش این دام‌های وارداتی حدود ۹ هزار دلار است، افزود: این محموله از طریق کریدور ریلی - دریایی چین- قزاقستان- ایران که جزئی از کریدور بین المللی شمال – جنوب موسوم به نوستراک است وارد شد.

معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی گفت: پیش ازاین واردات دام زنده از بنادر جنوب کشور انجام می‌شد.

امین افقی با اشاره به انتقال دام‌های وارداتی به کشتارگاه صنعتی گیلان، افزود: پیش از این ۵۰ راس دام زنده تیر ماه امسال از بندر کاسپین وارد گیلان شد.

او گفت: دومین محموله دام‌های زنده در کشتی‌ای که حامل ۲۱ کانتینر کالا‌های اساسی در حال عبور از بندر اوکتائو چین به ایران بود در قزاقستان بارگیری شد.

معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد انزلی افزود: این کشتی بیست و پنجمین کشتی است که با طی مسیر در کریدور چین - قزاقستان- ایران در بندر کاسپین پهلوگیری کرد.

امین افقی با اشاره اینکه تخلیه و بارگیری کالا در بندر کاسپین از تابستان پارسال آغاز شد گفت: در این مدت ۶۹ کشتی در این بندر پهلو گرفت.

او در پایان تصریح کرد: با بهره برداری از یک اسکله چند منظوره و ۲ اسکله دلفین برای تخلیه روغن و بهره برداری از مخازن روغن، سیلو‌های غلات و انبار‌های مسقف در کنار انبار‌های روباز، تاکنون کالا‌های همچون گندم، ذرت، چوب، دام زنده، کالا‌های کانتینری، مصالح ساختمانی و معدنی در بندر کاسپین تخلیه شد.

 

انتهای پیام / ق

 

محموله دام زنده با یک فروند کشتی وارد بندر کاسپین  شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.