سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ستاد انتخابات شهرستان سروستان

ستاد انتخابات شهرستان سروستان تشکیل و مسئولین کمیته‌های مختلف این ستاد تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح اله مزارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سروستان در جلسه تشکیل ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری، اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با شعار قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

او افزود: انتخابات نماد مردم سالاری نظام اسلامی است لذا تلاش می‌کنیم در سال جاری نیزهمچون گذشته شرایط لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

مزارعی گفت: ضمن بررسی زیر ساخت‌ها و مشکلات احتمالی در حوزه‌های مختلف، پیش بینی‌های لازم صورت گیرد تا نقاط ضعف انتخابات دوره‌های قبل شناسایی و برطرف و همچنین نقاط قوت را تقویت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سروستان با تاکید بر توجه بیشتر به حل مشکلات مردم در بخش‌ها و مسئول و پاسخگو بودن بخشداران، تصریح کرد: بخشداران توجه داشته باشند که دهیاران به عنوان نماینده دولت در سطح روستاها، حق ندارند له یا علیه شخصی در انتخابات ورود پیداکنند در غیر این صورت قطعا با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان سروستان با تاکید برعدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدا‌های انتخابات و با اشاره به ماده ۱۱ قانون انتخابات، تاکید کرد: کلیه ادارات شهرستان طبق قانون مکلفند حسب درخواست با تمام امکانات و نیرو‌های خود تا پایان انتخابات در اختیار ستاد انتخابات شهرستان باشند.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر معرفی اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان، اعضای ستاد انتخابات و مسئولین کمیته‌های امنیتی و انتظامی، اجرایی، اطلاع رسانی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی و حمل و نقل، امور حقوقی و همچنین حراست و استعلامات تعیین شدند.
انتهای پیام/م

تشکیل ستاد انتخابات شهرستان سروستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.