فراخوان مجمع انتخاباتی ۴ هیئت ورزشی در فارس

فراخوان برای برگزاری مجمع انتخاباتی ۴ هیئت ورزشی در فارس منتشر شد.

فراخوان مجمع انتخاباتی ۴ هیئت ورزشی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن سالاری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: فراخوان ثبت‌نام برای ریاست هیئت‌های "ورزش‌های سه گانه"، تنیس روی میز، "بولینگ و بیلیارد و بولس" و "ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا" اعلام شده است.

او افزود: انتظار داریم که افراد تحصیلکرده حوزه ورزش که دارای دانش و تخصص هستند با ثبت نام در این مجامع و انتخاب، رشد رشته‌ها و توسعه فعالیت‌های ورزشی را بسترسازی کنند.

 سالاری ادامه داد: افراد فعال در هیئت‌های ورزشی استان فارس از بهترین‌های کشور محسوب می‌شوند و تلاش تاثیرگذاری را در امر توسعه ورزش از خود نشان داده‌اند.

او بیان کرد: امسال مجمع هیئت‌های ژیمناستیک، نجات غریق، اتومبیلرانی و موتورسواری و مجمع فوق‌العاده تنیس روی میز را برگزار کردیم و مجمع انتخاباتی هیئت هندبال هم بعد از چهار رشته اعلام شده، برگزار خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس، درباره روند برگزاری مجمع انتخاباتی برای انتخاب روسای هیئت‌های ورزشی، گفت: ۴۵ روز قبل از اتمام مدت ریاست هیئت فراخوان از طریق رسانه‌های رسمی برای ثبت نام از نامزد‌های انتخاباتی منتشر می‌شود.

سالاری با بیان اینکه به افراد از زمان انتشار فراخوان یک هفته برای ثبت نام فرصت داده می‌شود، گفت: حداقل مدرک تحصیلی برای متقاضیان فوق دیپلم و حداقل سن ۲۵ سال مشخص و سایر شرایط نیز براساس قوانین تعیین شده است.

او گفت: این اداره کل از نامزد‌های حضور در انتخابات هیئت‌ها، برنامه طلب کرده و برنامه ارائه شده را در کمیته فنی بررسی می‌کند.

سالاری یادآور شد که بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی و مشخص شدن نتیجه، اگر فردی به نتیجه اعتراض داشت ظرف مدت ۱۰ روز می‌تواند اعتراض خود را به مجامع وزارت ورزش ارائه دهد.
انتهای پیام/م

برگزاری مجمع انتخاباتی ۴ هیئت ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار