سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل میزبان اولین دوره تخصصی تیراندازی با کمان کشور

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل از برگزاری اولین دوره تخصصی تیراندازی با کمان فیلدآرچری و تریدی کشور در اردبیل خبر داد.

محمد صادقی، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اولین سمینار آموزشی فیلدآرچری و ۳D کشور با حضور ۴۰ نفر از کمانداران قهرمان کشور و ملی پوشان رشته‌های تیراندازی باکمان از ۱۰ استان با حضور قبادی مسئول کمیته فیلد آرچری و ۳D فدراسیون و تدریس آقایان صدر کریمی و پاشایی به میزبانی هئیت تیراندازی با کمان استان اردبیل در هتل قهوه سوئی سرعین برگزار شد.

او افزود: این سمینار پس از پایان کلاس‌های تئوری و پس از اتمام کارگاه عملی در مزرعه آرتان به کار خود پایان داد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل بیان کرد: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با نحوه آموزش، قوانین و مقررات و شرایط برگزاری مسابقات فیلد آرچری و ۳D آرچری بصورت تئوری و عملی آشنا شده و در پایان دوره در آزمون نهایی شرکت نمودند.

صادقی تصریح کرد: به نفراتی که آزمون را با موفقیت به اتمام برسانند گواهی آموزشی از طرف فدراسیون تیراندازی باکمان صادر خواهد شد.

او گفت: حضور مربیان فعال استان‌ها و تعدادی از قهرمانان ملی رشته‌های کامپوند و کمان سنتی و ریکرو در این دوره آموزشی نشان از استقبال خانواده بزرگ تیراندازی باکمان کشور از این دوره آموزشی بود.

انتهای پیام/ح

حضور ۴۰ نفر از کمانداران قهرمان کشوری در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.