سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم؛

۳۵۶ میلیارد تومان بودجه استان قم در سال آینده به تصویب رسید

۳۵۶میلیارد تومان اعتبارات استانی هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قم در سال ۹۹ امروز در جلسه شورای برنامه ریزی به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در این جلسه نوربخش رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در تشریح این اعتبارات گفت: بر اساس ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبارات استانی هزینه‌ای سال آینده قم ۲۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۵۶ میلیارد تومان است که مجموع این اعتبارات و نحوه توزیع آن بین دستگاه‌های مختلف امروز با ۱۴ رای موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یادآورشد: اعتبارات هزینه‌ای استان حدود ۱۲ درصد و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۳۳ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است.

او تاکید کرد: ابلاغ این اعتبارات به جز اعتبارات قانون استفاده متوازن کشور است که بعدا ابلاغ خواهد شد.

 سرمست استاندار قم هم با تایید این مباحث تصریح کرد: این افزایش‌ها باید در بخش سایر بودجه‌های اعتبارات هزینه‌ای پیگیری شود.

استاندار افزود: هزینه بسیاری از مناسبت‌های ملی مانند نیمه شعبان اربعین و امثال آن از بودجه مردم قم پرداخت میشود که باید در پیشنهادات ارائه شده به تهران لحاظ شود.

 ذوالنوری و امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به تک شهرستانی بودن استان و برخی هزینه‌های ملی که بر دوش استان است خواستار افزایش هزینه‌های جاری قم شدند و قول پیگیری این افزایش‌ها را از طریق سازمان برنامه و بودجه دادند.

نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: به علت تک شهرستانی بودن استان، کارکنان ادارات استان از برخی مزایا مانند حق ماموریت و افزایش اضافه کار بی بهره هستند و ضروری است دولت برای این مهم چاره اندیشی کند.

انتهای پیام/ح

تصویب ۳۵۶ میلیارد تومان بودجه استان قم در سال آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.