سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت پست خبر داد:

تحویل ۴۱ هزار کارت سوخت به متقاضیان/ شهروندان می‌توانند نسبت به دریافت بارکد یا شناسه پستی اقدام کنند

شرکت ملی پست از تحویل ۴۱ هزار کارت سوخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن وطن‌پرست مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست گفت: باجه‌های معطله پست از روز جمعه، در سراسر کشور به صورت ویژه به تحویل کارت سوخت متقاضیان اقدام کردند و تاکنون شمار زیادی از کارت‌ها توزیع شده است.

او با تأکید بر اینکه تا پیش از این حدود ۷۶۸ هزار کارت سوخت در باجه‌های پستی به دلایل مختلف معطل مانده بود، اظهار داشت: حضور نداشتن شخص در زمان مراجعه مامور پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک یا نقص در آدرس درج شده بر روی پاکت اعلام شده، از مهمترین دلایل باقی ماندن کارت سوخت‌ها در باجه معطله است.

وطن‌پرست در ادامه به روش‌های دریافت کارت سوخت اشاره کرد و افزود: شهروندان در صورت نداشتن بارکد پستی می‌توانند با مراجعه به سامانه epolice.ir یا ارسال شماره VIN خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و همچنین مراجعه به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ در کل کشور، نسبت به دریافت بارکد یا شناسه پستی اقدام کنند.

به گفته او، در صورت داشتن بارکدپستی باید به بخش رهگیری مرسولات به آدرس https://newtracking.post.ir در سامانه شرکت ملی پست مراجعه کنند تا از آخرین وضعیت و باجه پستی که کارت سوخت در آنجا نگهداری می‌شود، مطلع شوند.

وطن‌پرست افزود: علاوه بر این شهروندان می‌توانند با انتخاب گزینه "در صورتی که مایل هستید تا مرسوله مجددا برای شما ارسال گردد" در سامانه یادشده، بدون مراجعه حضوری نسبت به تحویل کارت سوخت خود به آدرس مورد نظر اقدام کنند.

او مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت سوخت را شامل مدارک شناسایی خودرو اعم از کارت خودرو یا شناسنامه خودرو (برگ سبز)، مدارک هویتی مالک مانند کارت ملی یا شناسنامه و مبلغ یکصد هزار ریال (در صورتیکه کارت سوخت نو شماره) عنوان کرد.

مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس در خصوص ساعات ارائه خدمت کارت سوخت نیز گفت: با ابلاغ بخشنامه به واحد‌های پستی با ایجاد شیفت‌های کشیک، مقرر شد باجه‌های معطله تا اطلاع ثانوی حداقل تا ساعت ۱۶:۰۰ نسبت به تحویل کارت سوخت به مراجعان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.