سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار لرستان:

عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی و نه مختص یک قشر است

استاندار لرستان با صدور پیام تبریکی به مناسبت هفته بسیج نوشت: این نهاد بر اساس آموزه‌های دینی نه شرقی، نه غربی بنا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان با صدور پیام تبریکی به مناسبت هفته بسیج نوشت: این نهاد بر اساس آموزه‌های دینی نه شرقی، نه غربی بنا شده است.

در پیام سیدموسی خادمی استاندار لرستان آمده است: بنا بر فرموده رهبر انقلاب، عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی و نه مختص یک قشر است.

بسیج همانی است که براساس آموزه‌های دینی، نه شرقی است و نه غربی، بلکه شجره‌ی طیبه است که اصل آن در زمین و فرع آن در آسمانهاست و به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشر‌ها وجود دارد.
امروز بیشتر از هر زمانی دیگر به حضور امیدبخش این شجره‌ی طیبه در عرصه‌های مختلفی از قبیل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، صنعتی و عمران و آبادانی این مرز پرگهر نیازمندیم.
اینجانب سالروز تاسیس بسیج مستضعفان را که در٤٠ سالگی حضور فعال در تمام زمینه‌ها داشته و با یاد و نام امام راحل و همرزمان شهیدشان عجین شده است گرامی داشته و به فرمانده کل قوا و مردم غیور و مقاوم استان لرستان تبریک می‌گویم.

پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفان است.

انتهای پیام/ب

نهاد بسیج بر مبنای شعار نه شرقی نه غربی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.