لیدر‌های آشوب‌های لرستان دستگیر شدند / مابقی اشرار تحت تعقیب قرار گرفتند

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه زندگی مردم و رفت‌وآمد‌ها در تمام شهرستان‌های این استان به‌حالت عادی است، گفت: لیدر‌های آشوب‌های لرستان دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: عده‌ای فرصت‌طلب در اغتشاشات دو روز گذشته لرستان اموال عمومی از جمله چند بانک و پمپ‌بنزین را به آتش کشیدند، ولی در مجموع با عملکرد خوب نیرو‌های انتظامی، امنیتی و بسیج مستضعفین اوضاع در این استان ساماندهی شده‌است.

او افزود: از روز گذشته زندگی مردم و رفت‌وآمد‌ها در تمام شهرستان‌های لرستان به‌حالت عادی بازگشته و شرایط بسیار مطلوبی در این استان حاکم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: اخلالگران نظم و امنیت عمومی در اغتشاشات اخیر لرستان، سران آنان و کسانی که اموال عمومی را تخریب کردند، دستگیر شده و تحت تعقیب قانون قرار خواهند گرفت، قطعاً طبق مقررات با آنان برخورد می‌شود.

او در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: گزینه‌های شهرستان‌های لرستان که فاقد فرماندار هستند به وزارت کشور معرفی شده‌اند، مراحل پایانی آن در حال انجام است و ان‌شاءالله حکم آنان به‌زودی توسط وزیر کشور صادر می‌شود.

انتهای پیام/پ

 

برخورد با اغتشاشگران در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جوکر
۱۶:۲۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
همه رو بگیرید