سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

تشریح دلیل حضور رحماندوست در انتخابات مجلس

نماینده سابق مجلس دلایل ثبت نام برای انتخابات مجلس یازدهم را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی رحماندوست نماینده اصولگرا در مجلس نهم که برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به حوزه انتخابیه تهران آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره هدف خود از شرکت در انتخابات مجلس، گفت: در مجلس نهم طرح‌هایی را دنبال می‌کردم که بخشی از آنها باقی ماند؛ منتظر بودم مجلس دهم آن طرح‌ها را دنبال کند که این اتفاق نیفتاد. همچنین به دنبال توسعه عدالت اجتماعی هستم.

او ادامه داد: به دنبال توسعه عدالت اجتماعی از جمله مشکلات معیشتی و امکانات تحصیل در سراسر کشور، آزادی‌های اجتماعی و افزون بر این ایجاد فضا برای نخبگان هستم؛ اما معلوم نیست که هنر اجرای این ادعا‌ها را داشته باشم یا خیر. اگر به نطق‌هایم در مدتی که در مجلس بودم، مراجعه کنید، می‌بینید که من همیشه به دنبال این بوده‌ام که بی‌عدالتی‌های موجود برطرف شود.

نماینده اصولگرا در مجلس نهم در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه پس از ورود به مجلس، از سوی کدام طیف سیاسی اصولگرا وارد می‌شوید، گفت: الان زمان مناسبی برای پاسخ به موضوعاتی از این دست نیست، بسیاری از دوستانم که عمری با آنها زندگی کرده‌ام در این زمینه درخواست‌هایی را مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.