شوشتری در جمع خبرنگاران:

امیدوارم مراحل ثبت نام و تعیین صلاحیت را به خوبی پشت سر بگذاریم

رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: امیدوارم مراحل ثبت نام و تعیین صلاحیت را به خوبی و با سرعت پشت سر بگذاریم.

امیدوارم مراحل ثبت نام و تعیین صلاحیت را به خوبی پشت سر بگذاریمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدابراهیم شوشتری رئیس مرکز حراست وزارت کشور پس از حضور در محل ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس در مصلی امام خمینی(ره) و در جمع خبرنگاران گفت: با بازدید از فرمانداری متوجه شدم کار‌ها با نظم، سرعت و همکاری با هیئت نظارت انجام می‌گیرد و هیچ گره‌ای در کار این حوزه انتخابیه وجود نداشته و محل آماده شده مناسب است، همچنین هیئت نظارت هم از فرآیند ثبت نام رضایت دارند.

او با اشاره به حضور مردم در ثبت نام این دوره از انتخابات افزود: حضور مردم در ستاد وزارت کشور و فرمانداری گسترده است و کار‌ها به خوبی انجام می‌شود.

شوشتری با بیان اینکه نظر وزیر کشور انتخابات پر شور، سالم و با هماهنگی کامل است، اظهار کرد: امیدوارم مراحل ثبت نام و تعیین صلاحیت را به خوبی و با سرعت پشت سر بگذاریم.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور ادامه داد: هر روز اسامی ثبت نام شدگان به مراجع چهارگانه ارسال می‌شود و آنها ۵ روز فرصت دارند که به وزارت کشور نتایج بررسی هایشان را اعلام کنند؛ همچنین نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در زمان قانونی به افراد اعلام خواهد شد.

او در پایان گفت: طبق اطلاعات من در تمام استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه فرآیند ثبت نام از داوطلبان به خوبی انجام می‌شود و تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار