سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین پس از استعفا: تسلیم سیاست بازان نشدم

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برای ماندن در پست ریاست یا باید تسلیم برخی سیاست بازان می‌شدم یا کناره گیری می‌کردم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دکتر منوچهر مهرام رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز یکشنبه پس از کناره گیری از ریاست این دانشگاه گفت: نمی‌توانستم و نمی‌خواستم وقتم را برای خنثی سازی بداخلاقی‌ها و شیطنت‌ها تلف کنم، یا باید تسلیم برخی سیاست بازان می‌شدم تا بمانم که هرگز نشدم یا با کناره گیری ام حداقل حق الناسی از این بابت بر گردنم نباشد.

او افزود: همیشه سعی کردم از حاشیه‌ها و بخصوص حواشی سیاسی پرهیز کنم و وقت را به کار مفید اختصاص دهم؛ ولی حواشی سیاسی مثل من فکر نمی‌کردند و نمی‌کنند! ادامه ماندن من در پست ریاست در شرایط وجود موانع فراوان و کم لطفی‌ها و بی تقوایی‌ها و بد اخلاقی ها؛ فقط باعث رکود کار‌ها و خیانت در حق مردم استان و دانشگاه و بهداشت و درمان مردم می‌شد.

به گفته دکتر مهرام، آن‌هایی که امکان و توان کمک به رفع مشکلات مردم را داشتند و می‌شد از قدرت و نفوذ آن‌ها برای توسعه استان استفاده کرد، بیشتر مانع تراشی کردند. نمی‌توانستم و نمی‌خواستم وقتم را برای خنثی سازی بداخلاقی‌ها و شیطنت‌ها تلف کنم.

* افتتتاح بیمارستان شهدای آبیک تا پایان آذر ماه

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره افتتاح و پذیرش بیمار در بیمارستان شهدای آبیک تا پایان آذر ماه هم گفت: قرارداد‌ها امضا شده اند و تعمیرات فضا‌ها به اتمام رسیده و دستگاه‌ها و تجهیزات خریداری و نصب شده اند.

او اضافه کرد: کارکنان فنی و پشتیبانی تا حد زیادی تامین شده اند و به نظر می‌رسد مشکل و مانعی در کار نباشد.

* تجهیزات مرکز دیالیز آوج خریداری شده

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به اینکه ساختمان مرکز دیالیز آوج آماده سیستم‌های(R/O) آن نصب شده است گفت: دستگاه‌های خریداری شده از گمرک ترخیص و به آوج منتقل و دستگاه ژنراتور هم خریداری شده است و همکاران در حال تهیه یو پی اس‌ها هستند که به محض تهیه تجهیزات نصب خواهد شد.
 

منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین دو روز پیش از سمت خود استعفا کرد .

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی در حکمی پیمان نامدار رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب کرد.


انتهای پیام/.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.