سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیست و هشتمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور؛

نگاهی به دور دوم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز / پتروشیمی بندر امام قهرمان نیم فصل شد

رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان با قهرمانی پتروشیمی بندر امام در نیم فصل نخست به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان کشور که از ۲۰ آذر با حضور ۸ تیم در تهران پیگری شد و تکلیف نیم فصل نخست آن مشخص شد، مرحله اول این رقابت‌ها که با ۳ مرحله بازی و با صدر نشینی پتروشیمی بندر امام به پایان رسیده بود و این بار هم  با انجام ۴ مرحله پیگیری شد. تیم پتروشیمی بندر امام از مدعیان عنوان قهرمانی پس از عبور از رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج با نتیجه ۶ بر ۰و پیروزی ۵ بر ۱ در مصاف با اطلس پویان گیلان و ۴ بر ۲ مقابل دانشگاه آزاد با کسب ۱۹ امتیاز با اقتدار صدرنشین نیم فصل اول این مسابقات شد.

یکی از جذاب‌ترین نکات لیگ برتر امسال جدال ۲ کاپیتان مقابل یکدیگر بود. در این دیدار مهران احدی ملی پوش و کاپیتان اسبق تیم ملی در رقابتی جذاب و نفس گیر مقابل نوشاد عالمیان ۳ بر ۱ به برتری دست یافت، تیم دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی نیز با ۱۴.۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی است و در تعقیب  پتروشیمی است. این تیم در روز نخست در مصاف با پالایش نفت آبادان به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. در دیگر دیدار دبیری تبریز را با نتیجه ۶ بر ۰ از پیش رو برداشت و در رویارویی با شهرداری کرج نیز به تساوی دست یافت.

پالایش نفت آبادان با برتری ۶ بر ۰ مقابل دبیری تبریز و تساوی مقابل فراسنج و پذیرش باخت ۵ بر یک در مصاف با اطلس پویان موفق شد با کسب ۱۱.۵ امتیاز در رده سوم قرار گیرد. شهرداری کرج و رعد پدافند هوایی با ۱۱ امتیاز، فراسنج تهران با کسب ۹.۵ امتیاز، اطلس پویان گیلان با ۷.۵ و دبیری تبریز با ۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.