سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تعداد جانباختگان مراسم تشییع در کرمان

رئیس اورژانس کرمان گفت: با فوت ۲ نفر از مصدومان حادثه دیروز مراسم تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آمار جان باختگان این حادثه به ۵۹ نفر رسید.

سیدمحمد صابری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: تعداد فوت شدگان د رمراسم روز گذشته کرمان اکنون به ۵۹ نفر رسید و آمار قطعی مصدومان ۲۱۲ نفر است که ۱۸۰ نفر از آن‌ها تا ساعت هشت صبح امروز از بیمارستان ترخیص شده اند.

او افزود: در زمان حاضر ۳۲ نفر از مصدومان در بیمارستان‌های شهید باهنر، افضلی پور، سید الشهدا و فاطمه زهرا (ع) کرمان بستری و مراحل درمان خود را سپری می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان تصریح کرد: از مصدومان تعداد ۱۰ نفر به دلیل جراحی و نیاز به خدمات ویژه، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که با بهتر شدن شرایط به بخش‌های دیگر منتقل خواهند شد.

او افزود: پیکر تمامی جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی تحویل پزشکی قانونی شده است که پس از طی مراحل رسمی و اداری تحویل بستگان و خانواده هایشان می‌شود.

صابری بیان داشت: به دلیل اعمال جراحی انجام شده بر روی برخی از مصدومین تعداد افراد بستری در بخش‌های ویژه افزایش یافت و اکنون تحت مراقبت ویزه هستند.

روز گذشته بر اثر ازدحام و فشار جمعیت در ابتدای خیابان شریعتی کرمان، تعدادی از تشییع کنندگان مراسم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین جعفری پور، جانباخته یا مصدوم شدند.

پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در میان مشایعت خیل عظیمی از دوستدارانش در سایه‌سار گلدسته‌های مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان آرام گرفت.

انتهای پیام /ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.