سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت محققان پارک علم و فناوری استان زنجان صورت گرفت

تولید ماژول یونیورسال اینترنت اشیا

یک شرکت‌ دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان زنجان، ماژول یونیورسال اینترنت اشیا تولید کرد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان، موفق به ساخت ماژول یونیورسال اینترنت اشیا شد.
 
از خصوصیات این ماژول می‌توان به ارسال اطلاعات در بسترهای رادیویی و اینترنتی اشاره کرد و در زمینه‌های مختلفی از جمله Telemetry و Telemedicine کاربردهای فراوانی دارد.

قابلیت ارسال اطلاعات از طریق شبکه رادیویی و اینترنتی، ارسال اطلاعات در نقاط کور و غیرپوشش شبکه‌های تلفن همراه از مزیت‌های این ماژول می‌باشد. همچنین این ماژول توان مصرفی بسیار پایینی دارد و می تواند با یک باطری لیتیومی برای مدت‌های بسیار طولانی کار کند.

گفتنی است شرکت‌ها و ارگان‌های صنعتی، صنایع نفت و گاز، مراکز درمانی، وزارت بهداشت، صنایع تولید محصولات الکترونیک و فناوری اطلاعات مخاطبان اصلی استفاده از این ماژول هستند.

شرکت زیست تجهیز آزما آپادانا، مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان در زمینه‌های مختلفی چون فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای کامپیوتری، وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی، فناوری نانو و بایوتکنولوژی مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت همگام با توسعه فناوری اطلاعات در کشور، محصول جدید خود را با عنوان ماژول یونیورسال اینترنت اشیا راه اندازی کرده و موفق به دریافت تاییده آن از اداره کل مخابرات استان زنجان شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.