سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیرمناسب فضا‌های شاداب در ارتقای کیفیت یادگیری دانش آموزان

رئیس اداره آموزش و پروش موسیان از تاثیرمناسب فضای شاداب و استاندارد در ارتقای کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سعید خانه زر رئیس اداره آموزش و پروش موسیان گفت: ایجاد فضا‌های شاداب و استاندارد، در ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان می‌تواند تاثثر بسزایی داشته باشد.
او ادامه داد: رنگ آمیزی‌های خوبی که بر در و دیوار حیاط آموزشگاه‌ها نقش می‌بندد نشان از تلاش همکاران در ایجاد فضای شاد و با نشاط مدارس است.

خانه زر مطرح کرد: هر چه فضای مدرسه شاداب‌تر باشد، استعداد‌ها و توانایی‌های دانش آموزان بروز و ظهور بیشتری خواهد داشت و به تبع آن، کیفیت فرایند یادگیری بالاتر خواهد رفت.

او در خصوص لزوم کاهش میانگین دانش آموزان در کلاس‌های مدارس دو زبانه نسبت به مدارس عادی اظهار کرد: خواستار توجه جدی از سوی مسئولان کشوری و استانی در این مقوله شده ایم که امیدواریم در این خصوص چاره‌ای اندیشیده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان در ادامه به نقش مراکز پیش دبستانی در ایجاد آمادگی‌های زبانی و اجتماعی در نوآموزان مناطق دو زبانه اشاره کرد و افزود: بدون شک وجود مراکز پیش دبستانی و حضور نوآموزان در این مراکز می‌تواند به افزایش کیفیت یادگیری دانش آموزان پایه اول کمک شایانی نماید، لذا باید تلاش شود تا اهمیت این موضوع دربین خانواده‌ها تبیین و تشریح گردد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.