سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوی صنعتگر دیری به عنوان کار آفرین برتر کشور معرفی شد

از بانوی صنعتگر دیری در سومین دوره انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در سومین دوره انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران که با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، از بانوی دیری که در حوزه صنایع دستی فعالیت می‌کند، تجلیل شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در این باره گفت: زهرا ابوذری مدیر عامل شرکت تعاونی صدف سازان مخیله که در رشته صنایع دستی دریایی فعال است توانست بنا به رای جوامع محلی در فهرست برگزیدگان سومین دوره انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران قرار گیرد.

لیلا رحیمی با اشاره به حضور پررنگ این بانوی هنرمند در بیشتر نمایشگاه‌های استانی و ملی، افزود: این صنعتگر دستی در حوزه تولید تابلو‌های صدفی و زیور آلات سنتی در روستای سجادیه شهرستان دیر فعال است و در کنار این فعالیت‌ها، به عنوان مربی برای آموزش‌های تولیدمحور روستایی با معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان همکاری دارد.

او بیان کرد: خانم ابوذری در شرکت خود، علاوه بر تولید و آموزش صنایع دستی دریایی، در حوزه آموزش و تولید محصولاتی مانند حصیر بافی ، چرم دوزی  و  سراجی سنتی نیز دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.