سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار با ۱۲۳ خانواده شهید و ۳۰ خانواده جانباز در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دیدار و سرکشی از ۱۲۳ خانواده شهید و ۳۰ خانواده جانباز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: خانواده‌های معزز و معظم شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای عرصه نظم و امنیت، بزرگترین سرمایه‌های نظام اسلامی در اقتدار و عزت نظام محسوب شده و مایه شرف جمهوری اسلامی ایران هستند.

او با بیان اینکه دیدار با خانواده شهداء یک افتخار محسوب می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون از نزدیک و به صورت حضوری با ۱۲۳ خانواده شهید و ۳۰ خانواده جانباز در شهر ایلام و شهرستان‌های تابعه استان دیدار داشته ام و دستوراتی نیز برای رفع مشکلات آنان صادر شده است.

یاری افزود:ما وظیفه شرعی و قانونی داریم که در قبال خون شهدا پاسخگو باشیم و به صورت مدام از خانواده‌های آنان سرکشی و دلجویی کنیم.

او مطرح کرد: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچکترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر است و می‌طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: مسئولان، مردم و قشر‌های مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده را به طور جدی در دستور کار خود داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.