دادستان انقلاب و عمومی شهرستان سیروان گفت: امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است.

امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حامد سهرابیان دادستان انقلاب و عمومی شهرستان سیروان گفت: امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است و تامین امنیت جامعه درچهارچوب قانون، یکی از وظایف اصلی پلیس با همکاری دستگاه قضایی ودر کنار سایر نهاد‌های امنیتی است و اعتماد مردم به پلیس و دستگاه قضایی زمانی محقق می‌شود که مردم عدالت را در رسیدن به حقوق مادی و معنوی خود لمس کنند.

او با بیان اینکه ماموریت‌های پلیس و دستگاه قضائی مکمل یکدیگرند ادامه داد: تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باید سازنده و در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم و تامین آسایش و آرامش آنان صورت گیرد.

سهرابیان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و حفظ حریم شهروندان اظهار کرد:اجرای به موقع دستورات قضائی و دقت در بیان جزئیات ریز و نظریات کارشناسی پلیس در نگارش گزارشات باعث تحقق عدالت و بسط عدالت اجتماعی در جامعه می‌شود.

او اظهار کرد: ایمان، ولایت پذیری، رشادت و شهامت از ویژگی های بارز سردار سلیمانی است و البته مردم همواره با دیدن نیرو‌های حزب الهی و مسلح و به ویژه پلیس در هرجا امنیت و آرامش را در وجود خوداحساس می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.