اخبار حوادث امروز چهاردهم دی ماه ۹۸؛

دستگیری ۱۴ سارق در ایلام/ توقیف ۲۰۳ دستگاه خودرو با جرائم معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال

مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم دی ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۴ سارق در ایلام/ توقیف ۲۰۳ دستگاه خودرو با جرائم معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم دی ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ملکشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق جرم خیز خبر داد.

سرهنگ بهزاد ولیان گفت: در راستای مطالبه به حق شهروندان پاکسازی مناطق جرم خیز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های انتظامی اجرا شد.

او افزود: در این طرح ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ دستگاه خودرو نیز کشف و یک نفر سوداگر مرگ دستگیر شد.

سرهنگ ولیان با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: خودرو و موتور سیکلت‌های توقیفی نیز به پارگینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی است و هدف پلیس از اجرای این طرح، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با بزهکاران و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است.


دستگیری ۱۴ سارق در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از سرقت و دستگیری ۱۴ سارق در نیمه اول دی ماه ۹۸ گفت:در این طرح ۲۸ فقره انواع سرقت کشف شده است.

سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت:در راستای برخورد با سارقان، طرح پیشگیری از سرقت توسط یگان‌های انتظامی شهرستان ایلام در چند نوبت اجرا شد.

او ادامه داد:با بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل ۱۴ سارق شناسائی و تحت کنترل قرار گرفتند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه امنیت مطالبه به حق شهروندان است تصریح کرد:در چند عملیات جداگانه ۱۴ سارق دستگیر و ۲۸ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

او از مشارکت و همراهی خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست گفت:شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف ۲۰۳ دستگاه خودرو با جرائم معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف ۲۰۳ دستگاه خودرو با جرائم معوق بیش از ۱۰ میلیون ریال در ۳ ماهه سوم امسال در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار داشت: عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی استان در حین کنترل ترافیک، طی ۳ ماهه سوم سال جاری تعداد ۲۰۳ دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال در معابر شهری متوقف و روانه پارکینگ کردند.

او افزود:برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو‌هایی که جریمه آنان بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد، پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

سرهنگ کوهزادی، خاطر نشان کرد:براساس این دستورالعمل، اشخاص حقیقی که وسایل نقلیه آن‌ها به دلیل جریمه معوق بیش ۱۰ میلیون توقیف شده ااست، می‌توانند با مراجعه به ستاد ترخیص پلیس راهور محل سکونت خود و سپردن تعهد بصورت موقت نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون گفت: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت‌های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.