توقیف وسایل نقلیه اداری طی ساعت غیر اداری در آبدانان/تصادف رانندگی در محور ایلام-سرابله

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم شهریور ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف وسایل نقلیه اداری طی ساعت غیر اداری در آبدانان/تصادف رانندگی در محور ایلام-سرابلهبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه بیست و یکم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستور قضایی توقیف وسایل نقلیه اداری طی ساعت غیر اداری در آبدانان

سرهنگ محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی آبدانان گفت: در اجرای دستور دادستان شهرستان، خودروهای اداری فاقد برگ ماموریت در صورت تردد در ساعات غیر اداری توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ انتقال داده می شوند.

سلیمی زاده اظهار کرد:بر اساس اطلاعات و گزارشات مردمی بعضی از کارمندان و روسای ادارات در ساعات غیر اداری از وسایل نقلیه دولتی به صورت غیر قانونی استفاده می کنند که این موضوع علاوه بر تضییع بیت المال، موجبات رنجش همشهریان آبدانانی را فراهم کرده اس

او افزود: به همین منظور دراجرای دستورداستان مقرر شده است که پلیس گشت راهور چنانچه در ساعات غیر اداری وسیله نقلیه دولتی بدون ارائه برگ ماموریت روئیت کرد توقیف و به پارکینگ منتقل و دادستان را در جریان قرار دهد.

 سلیمی زاد خاطر نشان کرد: مستند به ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی چنین اقدامی تصرف غیر قانونی اموال دولت محسوب می شود و باید برابرقانون باید با آنها برخورد صورت گیرد.

 تصادف رانندگی در محور ایلام-سرابله یک کشته و سه زخمی برجا گذاشت

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس متاسفانه راننده سواری پژو پارس در محل حادثه جان و ۳ نفر سرنشین دیگر سواری نیز مجروح شدند.

او افزود: علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه بررسی و تجاوز به مسیر مقابل از جانب سواری پژو پارس اعلام شد.

همتی زاده ادامه داد: راننده و سرنشینان سواری پژو پارس از زائران عتبات عالیات و در مسیر بازگشت از مهران بوده اند.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: از عموم مردم بویژه زائران عزیز که در مسیر بازگشت از عتبات عالیات هستند تقاضا داریم با توجه به وضعیت خاص جغرافیایی جاده های استان با صبر و حوصله در رانندگی و پرهیز از عجله و رفتارهای خطرناک مانند سبقت و سرعت غیرمجاز لذت این سفر معنوی را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

کشف ۵۴ قلم کالای قاچاق در چرداول

 سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف و ضبط ۵۴ قلم کالای قاچاق در ایستگاه سیمره این شهرستان خبر داد.

  رضایی افزود : ماموران ایستگاه ایست و بازرسی سیمره در راستای برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا به ۲دستگاه کامیون و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد : ماموران در بازرسی از این خودروها تعداد ۵۴ قلم کالا شامل ۲دستگاه کولرگازی، ۲دستگاه ماشین لباسشویی، ۳۰دستگاه اتو بخار، ۱۰ دستگاه آبمیوه گیری و ۱۰دستگاه چرخ گوشت قاچاق کشف کردند.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۳۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در بدره

کشف ۳۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در بدره

سرهنگ عزت الله متین فر فرمانده انتظامی بدره از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم مرغ زنده قاچاق خبر داد. 

او افزود : ماموران پاسگاه هندمینی در ابتدای  پل تلخاب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت  ایسوزو مشکوک که جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: دربازرسی های اولیه از خودرو تعداد ۱۲۰۰ قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کشف شد.

او  در ادامه با بیان اینکه راننده خودرو جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: طیور کشف شده با دستور مقام قضائی جهت توزیع در بازار ،تحویل کشتارگاه شد.

 متین فر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۲۸میلیون ریال اعلام شده است،خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی با جدیت بیشتر و برخورد قاطع در ورودی وخروجی های شهرستان اجازه  عبور  هیچ نوع دام و طیوری را بدون مجوزهای قانونی از شهرستان را نداده و با این گونه افراد برخوردی قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/با

بسته حوادث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.