سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم گرامیداشت جان باختگان حادثه هواپیما در دانشگاه تبریز برگزار شد

مراسم گرامیداشت جان باختگان حادثه غمبار سانحه هوایی در مسجد دانشگاه تبریز و با حضور استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام رحیم همزبان استاد دانشگاه تبریز در این مراسم ضمن تسلیت حوادث اخیر و با اشاره به فرارسیدن سالگرد حمله هوایی رژیم بعثی به دانشگاه تبریز در ۲۷ دی ماه، به جایگاه صبر در دین اسلام اشاره کرد و افزود: در راه جهاد باید ضربات جنگ را تحمل کرد و مصداق آن شهید سپهبد سلیمانی است.

او گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب باید رنج دید و تحمل کرد، زمین اگر تیغ شخم را تحمل نکند نمی‌تواند بارور شود و باید در برابر مصائب، صبر و بردباری به خرج داد و ما مسلمانان و مومنان اعتقاد داریم خدایی که بر جهان حاکم است، حکیم و داناست.

او در ادامه به جان باختگان سانحه هوایی اشاره کرد و گفت: آمریکا از روی دشمنی، فضایی ایجاد کرد که باعث بروز این اشتباه شد.

او افزود: صبر در برابر قضای پروردگار، زیباست و زیباتر از آن رسیدن به مرحله‌ی رضا در برابر قضای الهی‌ست و ان شاء الله بازماندگان این حوادث و ملت عزیز ایران در برابر این قضای الهی به مقام رضا برسند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حادثه ، سانحه هوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.