سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام :

رانندگی در شرایط برف و باران با روز‌های عادی متفاوت است/ رانندگان مراقب باشند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:رانندگی در شرایط برف و باران با روز‌های عادی متفاوت است و رانندگان باید بیشتر از روزهای عادی مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛گفت: رانندگی در شرایط برف و باران با روز‌های عادی متفاوت است و کنترل خودرو در این شرایط بسیار متفاوت‌تر از روز‌های عادی خواهد بود.

او ادامه داد: رانندگی در این شرایط نامساعد، خصوصا در جاده‌های کوهستانی و پرپیچ و خم و ارتفاعات مستلزم رعایت قوانین و مقررات است.

همتی زاده  اظهار کرد: از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام را دارند خواهشمندیم با سرعت پایین رانندگی کنند زیرا در این شرایط جاده‌ها مرطوب و بسیار خطرناک هستند و زمان واکنش خودرو هنگام بارش باران کندتر است به همین دلیل هنگام رانندگی در هوای بارانی باید با سرعت کمتر از حد مجاز باشد با کاهش سرعت علاوه بر کاهش ریسک سر خوردن، تایم بیشتری برای عکس العمل مناسب در مواجه با سوانح خواهند داشت.

او مطرح کرد: تیم‌های طرح زمستانی پلیس راه با استفاده از تمام تجهیزات و امکانات در اختیار ، در ارتفاعات و گردنه‌های برف گیر مستقر هستند و از تردد خودرو‌هایی که فاقد تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ باشند جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.