فرمانده انتظامی استان ایلام:

بصیرت به معنی دشمن شناسی است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بصیرت به معنی دشمن شناسی است.

بصیرت به معنی دشمن شناسی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بصیرت یعنی دشمن‌شناسی و دوری از کار‌هایی که دشمن را شاد می‌کند و فردی که بصیرت دارد در هر صحنه‌ای، منافع اسلام را بر منافع حزبی، گروهی و شخصی خود ترجیح می‌دهد.

او با بیان اینکه برای رسیدن به هدف‌های متعالی نبایستی کورکورانه و بدون نقشه راه حرکت کرد، ادامه داد: بصیرت، مهم‌ترین ابزار برای رهایی از فتنه است.

یاری به آموزه‌ای قرآنی در خصوص بصیرت اشاره و بیان کرد: ما نیازمند تیزبینی و بصیرتی هستیم که قرآن از ما خواسته است و این نیاز همه روزه ماست.

او اظهار کرد: بصیرت یعنی اینکه انسان حق را بشناسد و سپس به سراغ شناخت اهل آن برود و اگر امروزه کسی آمریکا و اسرائیل را باطل مطلق و ملت‌های مسلمان را حق نداند به لغزش و خطا دچار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی پیرو انقلاب و رهبر انقلاب بوده و اجازه نمی‌دهند دشمن به برنامه ریزی و اجرای نقشه‌های خود در کشور بپردازد و ما نیز به عنوان حافظان امنیت و آرامش در جامعه بایستی با تلاش شبانه روزی نگذاریم که کام مردم در جامعه تلخ شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.