سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۲ درصد آمریکایی‌ها حامی استیضاح ترامپ هستند

بر اساس جدیدترین نظرسنجی، ۵۲ درصد مردم آمریکا حامی استیضاح رئیس‌جمهورشان هستند و همچنین ۵۱ درصد آنان نیز از عملکرد او ناراضی‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه واشنگتن پست، تازه‌ترین نظرسنجی واشنگتن پست/ ای‌بی‌سی‌نیوز نشان می‌دهد بیشتر آمریکایی‌ها عملکرد کلی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا،  را تایید نمی‌کنند.

بر اساس این نظرسنجی، ۵۱ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد کلی او رضایت ندارند و ۵۰ درصد نیز نحوه برخورد او با روند استیضاحش را بد می‌دانند.

در عین حال در خصوص عملکرد اقتصادی، رضایت قابل توجهی از ترامپ وجود دارد به نحوی که ۵۶ درصد رفتار اقتصادی ترامپ را تایید می‌کنند. به نوشته واشنگتن پست، این امر نشان می‌دهد عملکرد اقتصادی ترامپ نتایج استیضاح و تلاش دموکرات‌ها برای نشان دادن سوءاستفاده او از قدرت سیاسی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در همین حال ۵۲ درصد آمریکایی‌ها (در برابر ۴۵ درصد مخالف) از استیضاح ترامپ حمایت کردند. این آمار در زمان استیضاح بیل کلینتون در سال ۱۹۹۸, تقریبا از هر ۱۰ نفر، چهار موافق بود. ۶۶ درصد آمریکایی‌ها هم گفتند سنا باید از حضور شاهدان در جلسه سنا حمایت کند.

پیش از برگزاری جلسه سنا، بر اساس یک نظرسنجی ۵۱ درصد آمریکایی‌ها از استیضاح و برکناری رئیس‌جمهورشان حمایت می‌کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.