سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زایمان موفق مادر باردار توسط پرسنل اورژانس تربت جام

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: یک مورد زایمان طبیعی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ در داخل منزل با موفقیت انجام شد.

هومن محمدزاده رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان روستای نعتو با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر درخواست آمبولانس جهت خانم باردار، پرسنل اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پرسنل پس از رسیدن بر بالین بیمار و با توجه به نامناسب بودن وضعیت وی اقدامات اولیه را انجام دادند و شرایط بیمار به گونه‌ای بود که باید قبل از رسیدن به بیمارستان زایمان صورت می‌گرفت بنابراین پرسنل ۱۱۵ با توکل به خدا، حفظ آرامش و استفاده از مهارت‌های اخذ شده اقدامات لازم را جهت انجام زایمان شروع کردند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: خوشبختانه زایمان به شکل صحیح انجام گرفت و مادر و نوزاد با سلامتی کامل جهت ادامه امور درمانی تحویل بیمارستان سجادیه گردید.

هومن محمد زاده در پایان از این اقدام به موقع و شجاعت مندانه پرسنل تقدیر و تشکر نمود و افزود:هم اکنون چندین زایمان موفق داخل امبولانس از ابتدای سال جاری صورت پذیرفته است که خودبرگ زرینی بر افتخارات اورژانس ۱۱۵ تربت جام می‌باشد.

انتهای پیام//ز. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.