سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار به دریانوردان بوشهری؛

ارتفاع موج دریا از ۲.۵ متر بیشتر می‌شود/ بی گدار به آب نزنید

هواشناسی استان بوشهر از وزش باد شدید جنوبی و تلاطم خلیج فارس از عصر فردا خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش ناپایداری‌های جوی و دریایی و به سبب وزش باد شدید جنوبی، از عصر فردا( چهارشنبه ۳۰ بهمن) تا اواسط جمعه، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج خواهد بود.

زهرا راستگو افزود: پیش بینی می‌شود در ساعاتی از پنجشنبه سرعت باد به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا به بیش از ۲.۵ متر برسد.

او ادامه داد:  جمعه اگرچه از تلاطم دریا در سواحل شمالی و مرکزی کاسته می‌شود، اما سواحل جنوبی استان به سبب وزش باد به نسبت شدید شمال غربی همچنان مواج خواهد بود. 

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش موقت دید افقی خواهد بود.

راستگو توصیه کرد: در این مدت به سبب وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج از تردد‌های دریایی خودداری شود.

او همچنین با اشاره به  اینکه روند افزایش دمای هوا تا اوایل پنجشنبه در استان ادامه دارد، افزود: همچنین از عصر چهارشنبه و روز پنجشنبه ضمن افزایش ابر وقوع رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط مستعد هم وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۴۶، جزر دریا ساعت ۰۷:۲۶ و مد دوم ساعت ۱۶:۱۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.