سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد؛

برگزاری تور‌های گردشگری مجازی در نوروز ۹۹

کاظمی گفت: دانش آموزان می‌توانند با ارسال نقاشی از اماکن گردشگری در مسابقه شرکت کنند.

مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به همزمانی ایام نوروز و شیوع ویروس کرونا در شهر تهران گفت: به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس تمام برنامه ریزی‌های ستاد گردشگری برای ایام نوروز لغو شده است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران تصریح کرد: در حال حاضر مقرر شده خدمات ستاد گردشگری از طریق معرفی اماکن گردشگری در فضای مجازی صورت گیرد.

او افزود: در این فرآیند هدف ما تشویق مردم به حضور در اماکن گردشگری تاریخی و طبیعی نیست، بلکه هدف تنها معرفی این اماکن است.

کاظمی با بیان اینکه در این راستا مسابقاتی را برای رده‌های سنتی مختلف برگزار می‌کنیم و به برندگان جایزه می‌دهیم، گفت: برای کودکان مسابقات نقاشی برگزار می‌کنیم، و آن‌ها می‌توانند با ارسال آثاری از جاذبه‌های گردشگری تهران در این مسابقه شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: افتتاح نمایشگاه " دور تهران بگردیم " در نگارخانه شرق تهران


رئیس ستاد گردشگری تهران خاطرنشان کرد: به دانش آموزانی که برنده شوند، یک بسته نوشت افزار به ارزش ۲۰۰ هزار تومان جایزه داده می‌شود و یا پس از عبور از بحران کرونا تور بازدید از اماکن تاریخی تهران برای آن‌ها برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: به مراکز گردشگری طبیعی هم اطلاعیه دادیم که از استقرار هر نوع کمپ و چادر در بوستان‌ها و پارک‌ها جلوگیری کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه ممکن است برخی از شهروندان قصد اتراق در طبیعت را در روز ۱۳ فروردین ماه داشته باشند، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنم از رفتن به طبیعت، پارک‌ها و بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین ماه خودداری کنند.

او با تأکید بر اینکه از شهروندان می‌خواهم در تعطیلات نوروزی در خانه بمانند و برنامه‌های تلویزیون را تماشا کنند، تصریح کرد: افزایش برنامه‌های کمدی و طنز تلویزیون می‌تواند مردم را تشویق به ماندن در خانه کند.

رئیس ستاد گردشگری با بیان اینکه افزایش پخش فیلم‌های شاد و جذاب در این مدت اقدام مناسبی است، گفت: سرگرم کردن کودکان از طریق تلویزیون کاری مهم‌ است، چون نگهداشتن آن‌ها در خانه سخت‌ است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.