معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی:

فضا برای گذران اوقات فراغت مردم تهران اندک است

تیموری با بیان اینکه در تهران فضایی برای گذران اوقات فراغت مردم اندک است، گفت: پایتخت به مناطقی مثل منطقه گردشگری عباس‌آباد نیاز دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران گفت: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در پایتخت می‌تواند به یک مجموعه گردشگری موفق که نیاز تمام گردشگران داخلی و خارجی را برآورده کند تبدیل شود.

تیموری با بیان اینکه در تهران فضایی برای گذران اوقات فراغت مردم اندک است، گفت: تهران به عنوان کلانشهر به مناطقی مثل منطقه گردشگری عباس‌آباد نیاز دارد، آن هم چنین منطقه‌ای که از نظر آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی بسیار ایده‌آل است.

وی به ظرفیت اراضی عباس آباد در حوزه فرهنگی و گردشگری اشاره و تاکید کرد: جای خرسندی است که مسئولان تلاش دارند تا با استفاده از چنین ظرفیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد این جای خالی را در پایتخت پر کنند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به عضویت عباس آباد در unwto گفت: در زمینه گردشگری در این منطقه اقدامات خوبی صورت گرفته به طوری که در شهریورماه این منطقه توانست به عنوان عضو سازمان جهانی گردشگری شود که این به نوبه خود تاثیر به سزایی در معرفی ظرفیت‌های این منطقه در سطح جهانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
وقتي دولت حتي كوهها رو از مردم تهران گرفته و شهرداريم هر چي پاركه ساخت و ساز كرده معلومه كه ملت جا ندارن تفريح و تمدد اعصاب كنن
آخرین اخبار