سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از واحد اگلومراسیون فولاد در زرند

آیین بهره برداری از واحد اگلومراسیون شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان، فرماندار، رییس دادگستری و دادستان زرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یکی از واحد‌های مهم در مجتمع فولاد زرند، کارخانه کلوخه سازی اگلومراسیون است که در این کارخانه با استفاده از مواد اولیه سنگ آهن، آهک خام، زغال سنگ یا کک و دولومیت به منظور تامین خوراک کوره بلند، کلوخه سنگ آهن تولید می‌شود.

حسین امیری خامکانی نماینده مردم شهرستان زرند در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: از تلاش گروه فنی، کارگران و مدیران این شرکت و مدیران و مسئولان شهرستان زرند در زمینه حمایت‌هایی که از صنعت داشته اند تشکر می‌کنم و امیدواریم که شاهد توسعه روز افزون این مجموعه باشیم.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز از مدیران گروه مالی پاسارگاد و هلدینگ میدکو قدردانی کرد و اظهار داشت: شما مردان بی ادعا و مخلصی هستید که در جبهه اقتصادی مبارزه می‌کنید.

اوگفت: شما شهید سلیمانی‌های اقتصادی این کشورید و با تلاش شما در اقتصاد هم در جهان سربلند و پیروز خواهیم ماند.

علی اصغر پورمند مدیرعامل شرکت میدکو نیز در این مراسم از حمایت‌های مدیرعامل بانک پاسارگاد و تلاش همه جانبه همکاران و دست اندرکاران این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

مجتمع فولاد زرند ایرانیان یکی از بزرگترین پروژه‌های شرکت میدکو است که با تولید ۱.۷ میلیون تن فولاد گامیبزرگ در پروژه اگلومراسیون با حضور جمعی از مسئولان ملی و محلی در مجتمع فولاد زرند ایرانیان به بهره‌برداری رسید.

انتها‌ی پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.