سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا بازار ایرانشهر را به تعطیلی کشاند

فرماندار ایرانشهر گفت: پس از بررسی همه جوانب موضوع پیرامون پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و بنا به مصوبه شورای تامین بعضی صنوف شامل دکه بازار و بازار بوتیک‌های این شهرستان از امروز چهارشنبه تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:گفت : سلامت شهروندان برای ما بسیار مهم بوده و تلاش همه مسوولان جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح شهرستان ایرانشهر است.

او افزود: اگر برآورد‌های مسوولان علوم پزشکی ایرانشهر بر این باشد که این ویروس در روز‌های آتی افزایش پیدا کند مجبوریم محدوده جغرافیایی تعطیلی‌ها را به بازار‌ها و بازارچه‌های اطراف گسترش دهیم.

فرماندار ایرانشهر با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در اجتماعات از مردم، بازاریان و کسبه خواست که همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و برای حفظ سلامتی خودشان تا اطلاع بعدی از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر و شهرستان خودداری کنند و در خانه هایشان بمانند.

او بیان کرد: تمام مکان‌های گردشگری و تاریخی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ایرانشهر به منظور پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.