سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش تجاری پایانه مرزی بیله سوار فعال است/ تداوم ضدعفونی کردن پایانه‌های مرزی در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: گند زدایی کلیه ناوگان مسافربری و پایانه های مرزی استان اردبیل برای مقابله با شیوع کرونا همچنان ادامه دارد.

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه تا فروکش کردن کامل بیماری کرونا ضدعفونی و گندزدایی ادامه خواهد داشت، گفت: پایانه‌های مسافربری استان، شهرک حمل و نقل، ناوگان مسافربری و به ویژه پایانه مرزی بیله سوار بطور مرتب درحال ضد عفونی است.

او با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تردد محور‌های مواصلاتی در ۲۰ روز گذشته تصریح کرد: برای تامین سلامتی مردم و مسافران کلیه ناوگان عمومی مسافربری استان بطور مرتب ضدعفونی و گند زدایی می‌شود.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل تعطیلی بخش مسافری پایانه مرزی بیله سوار از اول اسفندماه امسال بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کوید ۱۹ را بیان کرد و افزود: بخش تجاری پایانه مرزی همچنان فعال است و روزانه ۱۰۰ دستگاه کامیون حامل کالا به کشور‌های روسیه، جمهوری آذربایجان و نخجوان تردد می‌کنند.

رحمتی گفت: سالن‌های تجاری، مسافری، تمامی سطوح، معابــر، محوطه، محل‌های انتظار تجار و رانندگان و کامیون‌ها با استفاده از پمپ‌های سیار بطور منظم و مرتب ضدعفونی می‌شوند.

او افزود: رعایت کلیه موارد بهداشتی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به تمام شرکت‌های حمل و نقل کالا، مسافر، انجمن‌ها و ادارات تابعه ابلاغ شده و نظارت ویژه‌ای نیز بر عملکرد آنان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.