سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتظری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

سطح انتظارات مردم از مجلس یازدهم بالاست/ مجلس آینده مجلس امیدوار کننده‌ای خواهد بود

منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: مجلس آینده مجلس امیدوار کننده‌ای خواهد بود.

غلامرضا منتظری منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: اگر به قابلیت‌ها و شایستگی‌های افرادی که به مجلس راه پیدا کرده اند توجه شود، می‌بینیم که بحث توانایی مربوط به سن و سال افراد نیست.

او افزود: در دفاع مقدس کاری که شهید حسین فهمیده کرد را هیچ بزرگسالی نتوانست انجام دهد؛ همینطور کاوه‌ها و باقری‌ها چند سالشان بود؟

منتظری ادامه داد: اگر بر این مبنا حرکت کنیم باید آن زمان هم می‌گفتیم که بسیجی‌ها کم سن و سال هستند و نمی‌توانند به درستی کار را پیش ببرند و نباید اجازه حضور به آن‌ها را می‌دادیم. در این مجلس هم ترکیبی از دو قشر جوان با نشاط و افراد با تجربه را شاهد هستیم.

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم گفت: باید از یک جایی کار را شروع کرده و به جوانان اعتماد کنیم و به آن‌ها فرصت دهیم تا کادرسازی کنند و بتوانند تجربیات و تخصص خود را نشان دهند.

او تصریح کرد: اگر جایی نیاز باشد، تیم‌های تخصصی و مرکز پژوهش‌های مجلس به کمک نمایندگان خواهند آمد و تجربیات و علم لازم را در اختیار مجلس قرار خواهند داد. باید اجزای مختلف در کنار هم قرار بگیرند تا شاهد یک رویش در مجلس یازدهم باشیم.

منتظری در ادامه گفت: مجلس آینده مجلس امیدوار کننده‌ای خواهد بود به شرطی که افراد، اسباب پراکنده شدن نیرو‌های یک دل و متحد را فراهم نکنند.

منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در پایان گفت: سطح انتظارات مردم نسبت به این دوره از مجلس و دولت آینده بسیار بالاست و باید حواسمان باشد مجلس به حاشیه نرود و حرکت خود را در مسیر درست آغاز کند و در این مسیر حرکت کند که این اتفاق نیازمند یک مدیریت جهادی در هیأت رئیسه مجلس است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
چرا امیدوار کنندست ؟ تقریبا همه اعضا که در مجلس دهم هم بودن اگه میخواستن کاری کنن چرا اون موقع نکردن؟
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
اصل توجه مجلس دروهله اول وضع قوانینی درجهت عدالت اجتماعی درهمه سطوح وهمه زمینه ها باید باشد حقوقهای نجومی رانت همسان سازی حقوق بازنشستگان قاچاق کالا وارز و.....