جدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگاه مجلس یازدهم باید محرومیت زدایی باشد

منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: مجلسی که می‌خواهد منتخب مردم باشد، باید محرومیت زدایی در اولویت اول خود قرار دهد.

علی جدی نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پیرو بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند مجلسی که می‌خواهد منتخب مردم باشد، معتقدم مجلس آینده باید موضوع محرومیت زدایی در اولویت اول خود قرار دهد.

او افزود: مقام معظم رهبری هم تاکید بسیاری داشتند که معیشت مردم موضوع مهمی است که نمایندن مجلس یازدهم باید به آن بپردازند.

جدی تصریح کرد: امیدواریم در مجلس یازدهم هم تمام برنامه ریزی‌های خود را بر این هدف متمرکز کنیم تا مشکلات معیشتی و بیکاری را در جامعه حل و رفع کنیم.

نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم افزود: همه ما در تمام سطوح مدیریتی که هستیم، این نگاه را باید داشته باشیم که در جامعه محرومیت زدایی کنیم.

جدی همچنین درباره اهمیت مجلس در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مجلس جزء ارکان و پایه‌های نظام است، اگر در راس امور قرار بگیرد و به درستی به وظایف خود عمل کند می‌تواند کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد.

او در پایان اظهار کرد: پیش بینی می‌کنم مجلس یازدهم از پتانسیل بالایی در زمینه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برخوردار است و می‌تواند حرکت خوبی در مسیر تحقق آن انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
چرا تو ایران همه به دنباله سو استفاده کردن از همن؟ از ترکیه یاد بگیرید، چرا فقط به فکر منافع خودتانید، پس مردم چی؟
دو سال سربازی که چی؟ سرباز میخواین استخدام کنید هم اشتغال زایی کردید هم به حق کسی اجهاف نکردید
آخرین اخبار