سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعدیل نیروی کاری ادارات استان همدان و در خانه ماندن بانوان کارمند تا ۱۵ فروردین‌

استاندار همدان گفت: از امروز برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نیروی کاری ادارات استان همدان تا ۱۵ فروردین‌ کاهش پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان و رئیس ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونای استان گفت: به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز همانند کل کشور به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه تعدیل کارمندان در قالب‌های دورکاری، مرخصی‌های استعلاجی و استحقاقی است، افزود: بخش اداری شهرداری‌ها نیز تا ۱۵ فروردین‌ماه با یک سوم ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

استاندار در ادامه افزود: به منظور حفظ سلامتی کانون خانواده، بانوان کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان تا ۱۵ فروردین‌ در محل کار حضور نیابند و فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه این مصوبه شامل  بانوان کارمند در ارگان‌های امدادی و درمانی و بهداشتی نمی‌ شود افزود: نماز جمعه و نماز‌های جماعات در سراسر استان تا ۱۵ فروردین‌ برگزار نمی‌شود.

او با اشاره به برگزار نکردن مجالس عروسی، عزاداری و تشییع جنازه در استان تا روز 15 فرودین ادامه داد: تمامی واحد‌های صنفی تا ۱۵ فروردین تعطیل شده اند.

او از باز بودن واحد‌هایی که اقلام ضروری از جمله مواد غذایی، بهداشتی و درمانی را تامین می کنند خبر دادو افزود: علاوه بر این واحد ها ،  داروخانه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و تعمیرگاه‌ها همچنان باز است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.