سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به خط مقدم جبهه سلامت در طوفان همدلی

مسئول پویش طوفان همدلی گفت: این پویش از ۱۷ اسفند ماه کلید خورد و در حال حاضر با داشتن چند گارگاه تولیدی و بیش از ۱۰۰ چرخ خیاطی به عنوان یکی از پایگاه‌های بزرگ تولید ماسک و گان‌های بیمارستانی در کشور به حساب می‌آید.

ایزدی مسئول پویش طوفان همدلی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: طی فراخوانی که در خانه جوانان استان اصفهان زده شد در استان‌های اصفهان و تهران و۶ استان دیگر کشور سازمان‌های مردم نهاد _جهادی _خیرین و مردم به این پویش همدلی پیوستن واداره ورزش و جوانان استان اصفهان سالن ورزشی شهید نصر واقع در خ بزرگمهر کوچه شماره ۱۶ خانه جوان استان اصفهان را به این پویش اختصاص داد.

او افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۰۰ عدد لباس بیمارستانی و ۲۵۰۰ عدد ماسک بیمارستانی تولید میکنیم و به بیمارستان‌های استان اصفهان تحویل میدیم.

مسئول پویش طوفان همدلی ادامه داد: در طوفان همدلی نهاد‌های مردمی و مردم در اینجا بصورت عام المنفعه و داوطلب به ما کمک میکنند. همان پیر غلامان امام حسین که در ایام محرم هیات مذهبی را برپا میکنند و نذری میدهند به کمک ما اومدن و همه اومدن برای خدمت تا به خط مقدم جبهه سلامت خدمات برسونند.

ایزدی گفت: خیرین و عزیزانی که قصد حمایت و کمک در طوفان همدلی را دارند میتوانند به ادرس ما در مجموعه شهید نصر تشریف بیارند تا با کمک مسیولین و مردم سایه کرونا از سرزمین ما رخت ببندد. شایان ذکر است در این مجموعه که با تلاش شبانه روزی سازمانهاو نهاد‌های مردم بنیان فعالیت میکند روزانه بجز ماسک ۲ مدل لباس بیمارستانی هم تولید میشود که ۱ مدل ان از الیاف مخصوص جهت خط مقدم جبهه سلامت است و ۱ مدل هم برای بهیاران و پرستاران از جان گذشته ایران اسلامی.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.