سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت میلیاردی سیل به فاریاب

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: سیل مبلغی بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به شهرستان فاریاب خسارت وارد کرده است.

علی نیک نفس فرماندار شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ در راستای خسارت سیل ناشی از بارندگی اخیر در شهرستان فاریاب گفت: در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خسارتی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به راه‌های ارتباطی شهر و روستا‌های این شهرستان وارد شده است.

او با بیان اینکه سیل باعث قطع شدن آب شرب برخی از مناطق روستایی در فاریاب شد افزود: در حوزه آبفار ۱ میلیارد ریال خسارت رسید.

نیک نفس بابیان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی تصریح کرد: متاسفانه زمین‌های زراعی بسیاری از کشاورزان از بین رفته است و مبلغی بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال خسارت به بخش جهاد کشاورزی این شهرستان وارد شد.

فرماندار شهرستان فاریاب اظهار کرد: سیل ۴۵ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، ابنیه، پل‌ها و آسفالت در حوزه شهری خسارت وارد کرده و همچنین به ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و ۵۰ واحد مسکونی شهری به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت تعمیرات خسارت وارد کرده است.

نیک نفس گفت: سیل آسیب جدی به مدارس فاریاب وارد کرد و مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بخش آموزش و پرورش آسیب وارد شده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.