سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانی سمنان به ۲۵ حادثه حریق امداد رسانی کرد

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان گفت: در طول فروردین ماه ۹۹ بیش از ۶۰ مورد حادثه در سطح شهرستان رخ داد که ۲۵ مورد آن مرتبط با حوادث ناشی از آتش سوزی و حریق بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسماعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی سمنان گفت: به ارائه آمار امداد و نجات آتش‌نشانی در فروردین‌ماه ۹۹ پرداخت و گفت: در این ماه مجموعاً مأموران آتش‌نشانی به ۶۲ حادثه اعزام و امداد رسانی کردند که ۲۵ مورد آن حریق بوده است.

او با بیان اینکه آتش‌نشانی سمنان به ۳۷ مورد عملیات امداد و نجات نیز در فروردین‌ماه ۹۹ اعزام شده است، تاکید کرد: در نخستین ماه سال ۹۹ سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی سمنان دو هزار و ۲۲۸ تماس را ثبت کرد که مجموعاً این تماس‌ها به انجام ۲۸ ساعت و ۲۵ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات انجامید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه میانگین اعزام مأموران آتش‌نشانی سمنان در فروردین ماه سه دقیقه و ۴۰ ثانیه بوده است، ابراز کرد: آتش سوزی معابر و فضای سبز و آتش سوزی منزل مسکونی و خودرو با ۱۲ مورد، بیشترین فراوانی آتش سوزی و حریق در شهر سمنان را طی فروردین ماه ۹۹ به خود اختصاص داده‌اند.

اسماعیل پور با بیان اینکه گرفتن حیوانات موذی و محبوس شدن افراد در آسانسور با ۲۳ مورد بیشترین فراوانی عملیات امداد و نجات آتش‌نشانی سمنان طی نوروز ۹۹ بوده است.

او افزود: طی نوروز سال جاری همچنین ۳۳ نفر در عملیات مختلف نجات یافتند.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.