رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:

ضدعفونی معابر شهری سمنان ادامه خواهد داشت

اسمعیل‌پور گفت: تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی معابر شهری و دیگر نقاط شهرستان را ضدعفونی کرده و تا شکست ویروس کرونا نیز ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان در حاشیه نشست ویدئوکنفرانسی رؤسای سازمان‌های آتش‌نشانی کشور با اشاره به اهمیت آتش‌نشانی در مدیریت بحران شهری، گفت: کووید ۱۹ نشان داد که عملکرد آتش‌نشانی و ارگان‌های امدادی تا چه اندازه اهمیت دارد.

او بابیان اینکه منظور از برگزاری این قبیل جلسات هماهنگی بیشتر و تبادل تجارب در زمینهٔ اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا است، تأکید کرد: آمادگی هرچه بیشتر آتش‌نشانی برای مقابله با بحران‌های بیولوژیک مهم است.

رئیس آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه ارتقای سطح عملکرد شهرداری‌ها و سازمان‌های آتش‌نشانی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا حیاتی است، ابراز کرد: استفاده از تجربه شهرداری‌ها و سازمان آتش‌نشانی در نحوه استفاده از نیرو‌ها و خودرو‌ها و همچنین نحوه ضدعفونی کردن معابر شهری اهمیت دارد.

اسمعیل‌پور با ارائه گزارشی از عملکرد آتش‌نشانی سمنان در مقابله با کرونا، ابراز کرد: تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی با خودرو و مأموران خود در چندین مرحله معابر شهری و دیگر نقاط شهرستان را ضدعفونی کرده و همراه با اکیپ‌های مردمی، بسیج و سپاه و غیره همچنان این کار را تداوم خواهد داد تا شاهد شکست دادن ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار