سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای سعد الحریری: حسان دیاب شیوه انتقامی را در پیش گرفته است

نخست وزیر سابق لبنان، نخست وزیر کنونی این کشور را به دلیل اظهاراتش در مورد رئیس بانک مرکزی لبنان به انتقام جویی و کودتا متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، سعد الحریری، نخست وزیر سابق لبنان در واکنش به جلسه امروز دولت این کشور و اظهارات حسان دیاب، نخست وزیر کنونی در مورد ارزش لیر این کشور و عملکرد رئیس بانک مرکزی در این خصوص مدعی شد: دولت پس از جلسه امروز خود در کاخ ریاست جمهوری با زبانی نظامی اعلام کودتا کرد.

سعد الحریری افزود: دولت باید خود را از تقصیری که سرتاپا در آن غرق شده مبرا کند. دولت نمی داند که مسئولیت بی ارزش شدن لیر لبنان متوجه آن است.

نخست وزیر سابق لبنان ادعا کرد: مبالغی که وارد بهشت دولت شد کافی بود تا کشور را به جهنم نقدینگی و اقتصادی وارد کند.

وی گفت: سخنانی که امروز پس از جلسه کابینه دولت در کاخ بعبدا مطرح شد، نشان داد دولت یک شیوه انتقام جویانه را در پیش گرفته است و نخست وزیر خود عهده دار این حمله شده است.

حسان دیاب، نخست وزیر لبنان امروز پس از جلسه هیئت دولت، رئیس کل بانک مرکزی این کشور را به رفتار مشکوک در زمینه وخامت ارزش لیر لبنان متهم کرد.

حسان دیاب گفت: رئیس بانک مرکزی باید برای مردم لبنان توضیح دهد که در پشت پرده چه اتفاقاتی در جریان است. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد از ماه فوریه گذشته حدود ۵.۷ میلیارد دلار از سپرده های بانکی به خارج منتقل شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.