سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهش تولید و توسعه زیر ساخت های صنعتی در استان بوشهر با انتقال برق و انرژی

استاندار بوشهر گفت: به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای توسعه در حوزه تولید خواسته نظام و رهبر معظم انقلاب است لذا باید تلاش کرد در سال جاری گامی متفاوت از سال‌های قبل در این زمینه برداشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالکریم گراوند در دیدار با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان های فارس و بوشهر و هیات همراه با بیان اینکه از همه ظرفیت های قانونی برای تحقق جهش تولید باید استفاده کرد، گفت: موضوع جهش تولید نباید در پیچ و خم‌های اداری متوقف شود بر همین اساس همه دستگاه‌ها باید نهایت همت و همکاری را برای سرعت بخشی در راه‌اندازی واحدهای تولیدی این استان به کار ببندند، در حالی که پیش فرض همه این موارد تامین پایدار برق و انتقال آن بر اساس یک مبنای فنی و توسعه یافته است.

او بر لزوم تسهیل و رفع موانع تولید در همه زمینه ها و از جمله در حوزه برق و انرژی تاکید کرد و افزود: به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای توسعه در حوزه تولید خواسته نظام و رهبر معظم انقلاب است در همین ارتباط باید تلاش کرد در سال جاری گامی متفاوت از سال‌های قبل در این زمینه برداشته شود.

غلامرضا نصیری، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه اجرای برنامه ها و الزامات برای تحقق منویات مقام معظم رهبری از جمله اولویت های اصلی ما است گفت: در این زمینه برنامه ریزی مدونی برای تحقق شعار سال انجام شده است.

او تاکید کرد: در سال جاری با برنامه ریزی برای اجرای ۲۶۴ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر گام بلندی در جهت اهداف توسعه برداشته خواهد شد.

نصیری با اشاره به برخی مستندات و سخنان استاندار بوشهر مبنی بر ارتقای جایگاه استان بوشهر در رونق تولید اضافه کرد: این استان در رونق تولید با همدلی، همراهی و تلاش مضاعف همه فعالان اقتصادی از جایگاه ۲۹ کشوری به رتبه هفتم کشور ارتقا یافت و قطعا توسعه زیر ساخت های تامین و انتقال برق و انرژی و اجرای طرح های کلیدی و توسعه در این حوزه نقش قابل توجهی در ارتقای این جایگاه دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان فارس اضافه کرد: مهندسان، مدیران، نیروهای عملیاتی، کارگران و همه دست اندرکاران تامین و انتقال برق در این شرکت به عنوان سربازان و سرداران خط مقدم تولید ایفای نقش می کنند تا چرخ اقتصاد و توسعه به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار از حرکت باز نایستد، بسیاری از مناطق و شهرستان های استان بوشهر از جمله مناطق اولویت دار برای تامین و انتقال برق و انرژی است و امسال شاهد بهره برداری و اجرای طرح های کلیدی و قابل توجه دراین مناطق هستیم.

نصیری افزود: همه برنامه ریزی ها برای دستیابی به افق توسعه و تامین برق و انرژی در استان بوشهر به عنوان یکی از محورهای مهم برای توسعه استان انجام شده است، این برنامه ریزی ها منطبق با طرح آمایش سرزمین و بر مبنای چشم انداز توسعه این استان و تحلیل نیازمندی ها و موانع و محدودیت ها دیده شده است.

در این دیدار همچنین بر لزوم اتخاذ راهکارهایی برای شتاب بخشی به جهش تولید در راستای فرامین مقام معظم رهبری با توسعه زیر ساخت های صنعتی در این استان و با توجه به تامین بهینه و انتقال هدفمند و تقویت شاخص های انتقال برق و انرژی تاکید شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.