سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان دانشجویی

دانشجویان جهادگر دانشگاه کردستان هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان دانشجویی توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرتضی زلب، معین استانی جمعیت جوانان گام دوم انقلاب در رزمایش احسان دانشجویی که در مسجد دانشگاه کردستان برگزار شد به نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان بسیاراشاره کرده است.

او گفت: یک هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی از فردا بین اقشار نیازمند استان که از قبل توسط دانشجویان شناسایی شده بودند، توزیع می‌شود.

زلب بیان کرد: این رزمایش با نقش آفرینی جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان و حوزه شهید مطهری و با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام گرفته است.

او بیان کرد: برای هر استان با توجه به ظرفیت‌های انسانی یک معین مشخص شده تا با بکارگیری جوانان مومن و انقلابی توانمند

زلب با بیان اینکه در قالب رزمایش احسان دانشجویی ۳۰ هزار بسته حمایتی در کشور توزیع می‌شود یادآور شد:از این میزان هزار بسته سهم کردستان است که کار توزیع آن از فردا آغاز خواهد شد.

او اظهاتر داشت: با همت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان، خیرین و بسیج دانشجویی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین قشر نیازمند جامعه توزیع شده است.

زلب با بیان اینکه تعدادی از بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان استان اهدا شده است گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران در شناسایی خادمان بدون ادعا نقش موثری دارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.